Gaspadine.lt - receptai, patiekalai. Vėlykų receptai, margučiai. Lengvi, pigūs ir skanūs patiekalai. Marinavimas, konservavimas, džiovinimas. Atsiųskite savo receptą ir nuotraukas!

Vynuogių sultys

Vynuogių sultys
Vynuogių sultys – ne tik skanu, bet ir labai sveika. Jų energinė vertė: 274 kJ, 65 kcal. Tyrimais nustatyta, kad raudonųjų vynuogių sultyse yra daug aktyvių flavonoidų , pasižyminčių antioksidacinėmis ir antitrombozinėmis savybėmis, o tai reiškia, kad pastoviai geriant raudonųjų vynuogių sultis mažėja rizika susirgti vėžiu, išeminiu insultu, širdies infarktu, stabdomas aterosklerozės vystymasis. Vynuogių sultys taip pat gerina medžiagų apykaitą, skatina prakaitavimą, lengvina atsikosėjimą, padeda sergant mažakraujyste, bronchine astma, skrandžio ir žarnyno uždegimais, hemorojumi, kepenų, inkstų ir kt. ligomis. Raudonųjų vynuogių sulčių teigiamas poveikis yra didesnis, nei kitų rūšių vynuogių, ir išlieka ilgiau, nei išgėrus raudonojo vyno. Į dieną reikėtų išgerti apie 2 stiklines raudonųjų vynuogių sulčių, deja daug jų vartoti negalima sergant cukralige, nutukimu, skrandžio ir dvylikapirštės žarnos opalige, lėtiniu plaučių uždegimu, padidėjus skrandžio sulčių rūgštingumui ar viduriuojant. Ir konservuotų, ir šviežių vynuogių sulčių yra pirkti prekybos centruose; labai skanių ir, svarbiausia, sveikų vynuogių sulčių galima išsispausti ir namuose, netgi iš mėlynų, rūgštokų vynuogių, kurių nemažai auga Lietuvoje. Vynuogių sultys tinka maišyti su kitomis sultimis, pilti į troškinius, ruošti želė, daryti actą ar kaip kokteilių sudedamoji dalis.
Receptai su vynuogių sultimis >>

Skaniausi patiekalai su šiuo ingredientu